Asunto:[GAP] II Encuentro de la Red en Costa Rica AMPLIADO!!
Fecha:Martes, 16 de Octubre, 2001  14:21:11 (-0500)
Autor:cdelvall <cdelvall @..........co>

Señores

Este tema es de mi interés, quisiera información conocer como Yo podría
vincularme al GAP de Colombia - Bogotá ??

Gracias, Carlos

-----

Saludos herman@s!!

Atendiendo la Voz del Espiritu, a traves de much@s herman@s que han enviado
su anhelo a esta ''base de operaciones'',  comunicamos a  TODAS AQUELLAS
PERSONAS QUE DESEEN ASISTIR AL ENCUENTRO pero que no tienen las
posibilidades (por diversas razones) de acompañarnos fisicamente, que por
favor nos envien un e-mail a esta misma direccion ( ritmica@...) si
estan de acuerdo en realizar lo siguiente:

FUNDAMENTOS:

- En Costa Rica, del 9 al 11 de noviembre, esteremos reunidos un importante
grupo representativo de diversas regiones del Planeta, en el II Encuentro
de
la Red Iberoamericana de Luz.
- Desde esta base física, nos proyectaremos con FUERZA VIBRATORIA  en favor
de la Tierra y su Humanidad.
- Queremos formar un bloque comun mental, SOMOS UNO, con todas aquellas
personas y grupos que quieran colaborar
   con  todos nosotros desde sus lugares.
-De este Gran Evento saldra un Manifiesto Universal que ira firmado por
todas las personas involucradas.

POR TANTO

1 - Solicitamos nos envien un correo apoyando y confirmando su  CONEXION
CON
LA BASE  durante esos días, en forma individual o grupal.
 Transcribimos las palabras textuales de Malena,  en respuesta auna
solicitud similar, quien sincronicamente, sella con su mensaje la
realizacion de lo que previamente, muchas personas nos habian sugerido y a
las cuales les respondiamos individualmente.

'' ... Seria grande y magnifico que  se unan los GAPS regionales que no
puedan asistir y que hagan convergencias
    planetarias! creo que seria un evento unico, no recuerdo haber
escuchado
algo asi...''

2-  Quienes tengan alguna comunicacion o relacion con personas y/ o  grupos
de Asia - Africa, Australia,  afines a nuestra mision, coordinar con ellos
y/o hacernos llegar su contacto para hacerlos nosotros en esta gran
campaña.

3- Autorizarnos en el mismo e-mail para que sus nombres aparezcan al final
del Manifiesto como ''II Encuentro Ampliado- Iztaru,Costa Rica''.
(opcional)

4- El Manifiesto sera presentado en una ceremonia ante y desde  la Tierra
como el Decreto Universal de la Humanidad

5- Durante esos tres dias, es posible que estemos desconectados
''virtualmente'' para concentrarnos en nuestro trabajo, por tanto esperamos
sus reportes o referencias los dias posteriores al Evento.

6 - Agradecemos sus manifestaciones o sugerencias, asi como su
participacion
fisica y/o mental,  para que esta Campaña Planetaria, de, los frutos que
todos anhelamos:
      EL SALTO CUANTICO DE LA HUMANIDAD HACIA LAS DIMENSIONES SUPERIORES

7- Contamos con la colaboracion de:  nuestros Hermanos Seres de Luz Pura,
Angeles, Hermanos Mayores y  Menores, Hermanos Ascendidos, Regentes
Planetarios y Hermanos Seres de la Naturaleza, en su version Unificada
Femenino- Masculino.

La Luz-Amor se ancla en todos nosotros. Fraternalmente
COMITE REGIONAL II ENCUENTRO DE LA RED
IBEROAMERICANA DE LUZ

From: "Zendor" <zenscape@...>
Date: Thu, 11 Oct 2001 12:10:25 -0700
To: "jean hudon" <globalvisionary@...>
Subject: RE: reconnecting

My Brother,
I appreciate the workload. I have a similar one. I'm not interested in
getting more material. We all have more than enough in our inboxes. I've
monitored many websites like yours for many years. I read your book a year
before being contacted to help with the Phoenix part of the Earth Concert
1989. As you recall, the group in Phoenix came up with many offerings.
Coca-Cola was even ready to donate the $2 million satellite uplink cost if
they only had a business plan for the activity. For all the emotional
involvements, excitement and potential good, it was halted because the
practical matters were not addressed before proceding with the idea. To
continue in this fashion I feel is counterproductive and a waste of your
valuable talent as well as the others like you. You all have a greater role
to play if you are up to it. We still have not gathered as ONE VOICE. My
proposal is to gather those who have useful technologies for a new way of
living along with those who have been doing the legwork with the emissary
roles to create a Unified Front... ONE that is unstoppable. As long as we
continue to focus on the undesirable features life is offering now we feed
them energy to continue, even with the purest of intention. I feel WE need
to show that there is an alternative and do it in a way that shares it with
many simultaneously. We began to do this together with the Earth Concert
1989. What I feel that is undeniably the most appropriate direction NOW is
webcast press conference with prominent voices calling for putting
attention
on what we truly desire and sharing ways to facilitate it happening...
demonstrating what we know and can do in building model communities that
can
then share with surrounding areas to affect positive change in existing
environments. This will take considerable effort. There are no magic
wands... creating Heaven on Earth is up to us... doing the practical...
applying what we know works in larger and larger ways until we can affect
the entire globe. Its time we began to act on what we know and demonstrate
the brother/sisterhood we have all been talking about for years. The
current
state of affairs demands that we come to our senses and perform.

As a teenager, when I was asked if I was willing to die for what I believed
in and then was taken into and beyond the white light and shown a sphere of
pinpoints of light- consciousnesses that I did not know whether they were
in
body or not (because I sure wasn't)- I was told these were those that I was
to work with in order to facilitate the New World Order. That phrase has
been taken and bastardized by the Old World Order trying to appear
righteous. No matter what others have felt or thought, I have continued to
evolve and develop in my understanding of the HOW. That was 26 years ago.
Now, it is time to bring all those points of light together as ONE, so that
they may create the synergy beyond synergies... the MAGIC of flow in
ONEness. This means practical actions, not prayers or song or dance
(although these, too, are necessary to facilitate changes in mass
consciousness energetic fields). It means getting to WORK... REAL WORK...
like this world has never seen before. There are many who have been leading
their own personal crusades, like yourself, that need to now become part of
a whole in a totally different way. We need to focus together and point to
the direction of a Unified Front. This is either a time of continuing to be
part of the problem or truly becoming part of the solution. There is no
middle ground.

A friend related listening to NPR this morning and sharing the feelings of
those in the Islamic community, who have really had no idea what was going
on, who are now beginning to hate the US for killing their own people. US
has become THEM. The US is now facilitating the potential of Armeggedon
without even realizing it, seemlingly. Is this what WE truly desire? WE
have
a choice. Are WE willing to make it and then ACT accordingly. WE know that
what WE focus on becomes greater in power. WE have the opportunity to
change
that NOW. It will take time. Unfortunately, WE are running out of time. Is
it possible (knowing that anything is) to refocus our attention and thereby
facilitating the refocusing of attention of our grandmothers and
grandfathers, mothers and daughters, brothers and sisters, sons and
daughters, grandsons and granddaughters to an alternative path? Can we
indeed change the course of humanity NOW? I believe WE CAN! It will require
ALL of US to stand in UNITY of ONENESS. The opportunity of LIFETIMES is
upon
us. May that which is shared within us (Source) guide us through this
process knowing that WE ARE SUCCESSFUL.

I believe that your heart, as well as many others, is aligned with being
part of the solution. My question is in wondering if you can allow that
heartspace to lead you again, as you have spent many years in spiritual
mindedness. The mind is still leading most, even though it was prompted
through heartfelt feelings. Its time we refocused in the pure shareable
energy of spiritual heartspace (the union of mind and heart) and look at
what it will take to truly be successful, take responsibility for it, and
act upon it. After all, it is the works that we do that make the
difference... on a practical level, in all the existing systems. To believe
(and I'm not saying you do) that someone is going to come along with all
the
answers is a bit far-fetched. What I do believe is that I can facilitate
this movement (with help) and our collective answers will provide the
undeniable path to a Unified Front of Heart/Mind Action toward facilitating
a true New World Order, one that demonstrates and empowers our knowing of
living in harmony with people and planet and enables our world to then
become part of our Galactic Heirarchy. I know of no other way, brother.
This
truly honors the diversity in Unity... and brings all paths into shared
ONENESS.  Please share from that place of ONEness within you. Anything is
possible. What are your feelings now? Would you be willing to participate
at
this level? Everything we need is at hand. All we need do is act on uniting
to do it. I pray for God's speed within us ALL.

Namaste,
Zendor

Grupos de Activacion Planetaria/Guardianes del Planeta -GAP
http://www.redanahuak.org.mx/pao
Para desconectarte solo escribe a gap-baja@... y si estas en modo
compendio a gap-digest-baja@...

TU DIRECCION PERSONAL DE SUSCRIPCION A ESTE FORO GAP ES
murberuaga@...
gap-baja-murberuaga=alpina.com.co@...