Asunto:[MESHIKO] English/Spanish: La Opinion Supports Obama
Fecha:Lunes, 4 de Febrero, 2008  14:05:11 (-0600)
Autor:Proyecto Interredes <lacasadelared @.....com>

From: dorinda moreno <fuerzamundial@...>
Date: 03-feb-2008 11:02
Subject: [spanishusa] English/Spanish: La Opinion Supports Obama
To: "Yes We Can, Si Se Puede" <grassroots4obama@...>, BBU
<BlackBrownUnityCommunity@...>, Movimiento
<movimiento_con-safos-y-que@...>,
spanishusa@..., &ls Angeles <laamn@...>,
Border <Border01@...>, Zapatista
<1zapatista@...>, Latinos in Education
<latinosineducation@...>

> The Democratic choice is Barack Obama
>
> 02 de febrero de 2008
>
> The Democratic Party arrives at the California primary
>  with a historic choice between two extraordinary
> candidates. We believe that of the two, Senator Barack
> Obama represents fundamental change in a campaign in
> which "change" has become a central theme. Obama's
>  approach to immigration and his inspiring vision are
> what the country need to break through the current
> feeling of political malaise.
>
> There is no doubt that Senator Hillary Clinton would
> be an excellent president if elected. She is capable,
> [...]

 Foro SPANISH USA
 El castellano y la biculturalidad en los Estados Unidos.
www.casadelared.com
www.elistas.net/lista/redluz
www.redconciencia.org.mx

LA CASA DE LA RED ES EL PLANETA
www.casadelared.com
PROYECTO INTERREDES
www.egrupos.net/grupo/interredes
www.interredes.org
RED ANAHUAK
www.elistas.net/lista/redanahuak
REDGAP
www.elistas.net/foro/gap
RED CUAUHNAHUAK
www.egrupos.net/grupo/redcuauhnahuak
ALGUNOS ENLACES
www.aztlan.org.mx
www.bigbangmex.unam.mx
www.ivanillich.org
www.alfilodelarealidad.com.ar
www.despiertamexico.com
www.hoycommunity.org
http://espiritualidadypolitica.blogspot.com

                  ~ Alojamiento Web 150Mb 49€ Año ~
      Nombres de dominio desde 9,95€ Centro de Datos en Madrid.
                  Alta inmediata. Empresa española.
                 ->> http://elistas.net/z/194.45f <<-