Asunto:[redanahuak] escuela de las americas Out Now: Online Release of SOA Watch Film
Fecha:Viernes, 14 de Junio, 2013  22:15:19 (-0500)
Autor:REDCONCIENCIA <lacasadelared @.....com>

From: Somos Una América <info@soaw.org>
Date: 2013/6/14
Subject: Out Now: Online Release of SOA Watch Film

Online Release of the Film to Shut Down the SOA
Watch Somos Una América Online For Free! Updated Release

Somos Una América is the story of people from across the Americas, who are united in their struggle against the Pentagon mindset that is promoting U.S. domination and "military solutions."

The 28min. film provides background on the School of the Americas and the campaign to shut it down, and then Somos Una América moves further: the film puts a spotlight on U.S. militarization and features the voices of a rising hemisphere-wide anti-militarization movement.

Click here to watch the film online

Share the film on facebook.
Share the film on twitter.

RED GLOBAL DE CONSCIENCIA
Plataforma independiente desde 1996 de articulación de alternativas para crear un mundo mejor,
con 77 herramientas ciberespaciales patrocinadas y administradas en servicio desde

La Casa de la Red

facebook.com/lacasadelared
facebook.com/redluz
Red Global de Consciencia
Red Iberoamericana de Luz
Guardianes de la Tierra
Redes de Luz y Conciencia

Encuentros de Luz
Calendario Espiritual
SERVICIOS GRATUITOS DE INFORMACIÓN
RedLuz-Panorama mundial espiritual
Red Anáhuak-Panorama mundial civilista
Foro GAP con todas las canalizaciones
Archivo histórico I
Archivo histórico II

PPS y documentos pesados
RED MEXICANA DE CONCIENCIA
Foro Méshiko-Latinoamérica, panorama nacional civilista

Red Mexicana de Luz, panorama nacional espiritual

Foro México en Conciencia
Red Cuauhnáhuak-Redes civiles morelenses

ENLACES RECOMENDADOS
La diosa Mayahuel
Activismo Sagrado
Foro sobre Chamanismo
Salvemos el Bosque de Agua
Espiritualidad y Política
Tierra Sabia-Red social por la sustentabilidad
Activarte

El Poder del Consumidor

Recicladores en red

Foro sobre Economía Alternativa

Foro sobre Mercados Orgánicos
Semillas Sin Fronteras

Día de la Tierra-22 de abril
Nuestra Madre Tierra
Red Global de Sanadores
Red Holístika
Latinos USA

YouTube Facebook hi5 Twitter Flixster Friendster Ning Plaxo LinkedIn Netvibes

DeepSkyColors en Facebook!